3 Juni / Guldkort ?

Tjenis penis gott folk ! ;)
Hur är de med er ? - Med mig är de super, är nyduschad och fräsch.
Idag har jag varit på skansen hela dagen ! Vi hade hur kul som helst, gräddade Sanne och Fredde, hahah :). När jag först skulle grädda Sanne så var själva burken "låst", eller alltså man va tvungen att trycka jätte hårt för att den skulle kunnde spruta grädde, men när jag skulle göra så kommer jag springade mot henne, och så skulle jag trycka så de kom, vet ni vad ? ... de kom ingenting på Sanne. De kom ingeting alls ur burken, hahaha. Och jag har ju inte så mycket styrka i min händer så jag fick inte upp den så jag gav den till Cleisi så fixade hon de :). Jag blev också lite smått gräddad, gfick på mina armar eftersom Sanne kletade av sig på mig.

Anyway, de en är sak som jag har tänk på, & de är ifall jag ska köpa ett guldkort på grönan. Jag älskar ju grönan och de är likadant med Hanin, vi är grönan älskare :). Även fast vi har varit där hur många gånger som helst så får vi aldrig nog ! :) Jag tror iaf att jag ska köpa ett guldkort,eller vad tycker ni ? Om ni skulle vara jag, skulle ni köpt ett då ? Har ni ett guldkort och hur mycket kostar de ? 1000 kr ?
Jaja, snart ska jag börja röra mig mot bussen och möta min man. Puss och kram.

De du gör, har jag redan gjort och de du säger jag redan sagt
de ni bråkar om och varje visar om, lyssna för du får ingeting utav de
kom ihåg att de är du och de du gör är vad de kommer bli de är ditt liv
ta de till dig, de hjälper dig på traven
lyssna, för jag fick ingeting utav de
läget kompis ?
jo de är lugnt, själv ?
äh jag vet inte, de känns tugnt ..
varför ? vad har nu hänt, bråkat med din mamma ?
ja de har jag ..
de sa jag med de samma
min mamma tycker inte om dom jag umgås med,  dom snackar om knark sprit och vad som kommer ske
okej, men de förstår du väl, de finns ju runt omkring dig
ja jag vet. var din mamma lika skit skraj ?
ja självklart, vad tror du ? min morsa likadan, inte vill man ha ett barn som springer runt i stan
gör i gäng, jag svär minst femton polare, dricker sprit röker hash ni är inte coola .
lyssna, mitt första steg ut va med dom äldre , du vet gonzan  man hängde på den dängen med gängen
dom som rökte, dom som drack , mitt liv blev värre när min pappa stack.

De du gör, har jag redan gjort och de du säger jag redan sagt
de ni bråkar om och varje visar om, lyssna för du får ingeting utav de
kom ihåg att de är du och de du gör är vad de kommer bli de är ditt liv
ta de till dig, de hjälper dig på traven
lyssna, för jag fick ingeting utav de

äh lägg av nu, vafan går du runt med kniv ?  spelar tuff, hugger nån, va händer med ditt liv ?
jag skiter i, jag bryr mig inte om nåt alls
vänta bara själv tills du får den mot din hals
den tiden den sorjen, när fan ska de hända ?  så säger ni allihoppa, va tysta snälla
sluta skrika i mitt öra, sluta säga vafan jag ska göra
de är inte de det handlar om, jag vill bara ditt bästa
vadå, ska jag sitta hem och aldrig festa ?
är de det du kallar festa, jag har sett de mesta, festat med dom flesta om du vill så kan du testa
de har jag redan gjort och somnat på en bänk
sluta spela dum, va är de med dig ? kompis tänk

okejokej, jag vet att du har rätt. de jag ser nu de vet jag attdu har sett
ja men varför ska du följa samma fotspår ? jag har ju berättat för dig, de lämnar ett par spår
socialen, kontaktfamilj, snart är de fängelse , jag va precis som du och de känns inte länge sen
jag vet att du har vart som jag, tillochmed värre , du rättar mina fel & de gör du med glädje
för att de inte fanns nån där för dig, sån som gav dig rad, som du ger till mig.
ta tag i de då, du kan lära dig av mina fel, så slipper du komma hem till mig med såna spel.
de ska jag, men försök förstå mitt problem, visst har jag hamnat fel de är fel på vårt sustem
men jag vet att ni äldre bara vill mig väl, men de jag söker de är en utväg

De du gör, har jag redan gjort och de du säger jag redan sagt
de ni bråkar om och varje visar om, lyssna för du får ingeting utav de
kom ihåg att de är du och de du gör är vad de kommer bli de är ditt liv
ta de till dig, de hjälper dig på traven
lyssna, för jag fick ingeting utav de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0