3 Juni / En mysig kväll :).

Godkväll på er.
Vet ni hur mysigt Thomas och jag hade de idag ? Vi tände ljus och låg och myste bara :). Vi låg och pratade bara, hur härligt som helst, de va bara du och jag hemma. Vi fick verkligen våran egna tid, vi kunde bara lägga all tid på varandra och ingeting annat. Fyfasen vad jag älskar dig, hjärtat.
Och vet ni vad ? Mamma hade träffat våra grannar som bor högst upp, och dom brukar tydligen se mig och Thomas gå tillsammans, och dom sa att vi utstrålar sån energi :). Vi är alltid lika glada när vi går tillsammans ute eller bara är hemma. Alltid lika glada säger jag bara :). Vi är som gjorda för varandra, haha.
Nej men iaf, snart ska jag fixa nåt att äta, de är bara jag hemma just nu. Alla andra är hemma hos papi och firar Sandra, men jag skulle vara med Thomas idag så ack .. Förlåt Sandra men jag var tvungen, jag kan köpa nåt litet till dig eftersom jag ska till er i helgen :).
Och nästa vecka på torsdag blir de sommarlov, herregud vad läsåret har gått folk. Men som man säger, tiden går fort när man har roligt :). Eller vad säger ni, tycker inte ni att de här året har gått fort ?
Nej men nu mina vänner ska jag faktist ställa mig och laga nåt gott och sen ska jag duscha och städa mitt rum. De ligger som vanligt kläder över allt, i soffan och överallt. Oherregud, men de är bara att köra på.
Morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0