29 Juni / 16 dagar kvar

Vi snodde datan ... igen :).
Skoj skoj, nej men hej iaf. Idag har vi varit hos kossorna och matat dom med gräs och sprungit efter fåren som inte vill bli klappade längre ? :O
Inte ens vårat får vill att vi ska klappa de. Blev lite besviken faktist, hahaha.

Smsade lite med kusin idag, sa att jag saknade alla och så. Men på tisdag tar jag tåget från jag vet inte vad, Thomas mor Jeanette skjusar mig så jag får köpa biljett så jag kommer iväg till Varberg. Ska bli härligt att träffa alla igen, saknar alla på tok för mycket. Men de kommer bli skumt att vara utan Thomas också :O :O :O.
Äsch, han ska med till landet veckan efter i think :).
Morsning.

Kommentarer
Postat av: Syrran

I miss you! Får se om jag och dino kommer och överraskar er i stugan :D

2008-06-30 @ 14:14:21
URL: http://murriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0