20 Juni / ?

De är en sak jag dock inte gillar med bloggar, de är när folk ska komentera massa onödigt skit.
Jag satt och läste några komentarer som jag hade fått och ett vad " Enda gången du skriver i din blogg skriver du bara negativa saker, jag vill inte veta dina åsikter, så du vet." Ungefär så lät de, men de är en sak jag inte förstår, varför i hela friden sitter du och läser min blogg och du nu tycker att jag bara skriver massa negativa saker och du vill inte höra mina åsikter.
Meningen med blogg bla är att man ska uttrycka sina åsikter, de står klart och tydligt på hemsidan.
Och jag tycker de är skönt att skriva av mig när jag är arg/ledsen eller besiken.
Men tycker du/ni nu att jag bara skriver massa negativa saker så ge tusan i att klicka in i min blogg och sluta läs mina så kallade "negativa" inlägg.
Ha en trevlig dag, hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0