20 Juni / Godmorgon

Godmorgon allihoppa.
Ni vet när jag skrev igår att jag skulle gå och lägga mig ? Jag somnade inte fören vid tre !
Grannen dunkade hårdrock, men tillslut så slutade han. Och så somnade jag, sen vaknade jag av att jag fick sms. Men sen så somnade jag och sov hela natten, när klockan ringde kändes de som jag precis somnat. Usch, men iaf, de är väl midsommar idag ? Eller har jag fel ?
Thomas kommer hit iaf :). Eller han missade bussen men hans kära mor skjusar han till gullmarsplan och sen måste jag tyvärr dra med han med till mamma en snabbis för jag har inga linnen med mig ! Kom på de imorse, lite panik fick jag måste jag erkänna.
Enyway, bussen går tjugo över så jag måste gå om tio över.
Och nu måste jag fixa de sista, pusspuss.
Morgonens låt ; Tracy Chapman - Collection -Crossroads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0