2 Juni / Jag har blivit förflyttad.

Där ser man, jag har blivit förflyttad till publishme.se, jojomensan. Kände mig lite utanför när jag va kvar på blogg.se. Sanne blev också förflyttad, och sen poff så blev jag de. Jo men där ser man som blinda Sara.
Anyway, idag har jag varit med Sanne hela dagen, mysigt mysigt. Vi sattoch åt på ballkongen och njöt av solskenet, och imorgon ska vi till skansen. Inte så kul men iaf .. får göra de bästa av sitvationen. (stavning?)
Just nu är jag verkligen ite på humör. Känner för att ligga i Thomas armar och bara gråta .. Jo så känner jag för tillfället. Jag har ingen ork, jag blir arg för att mami säger att hon ska hämta ut kläderna och så går de inte och blablabla. Visst de är en liten skit grej att bli sur över men nu blir jag de.
Och sen blir jag lack på tjejen som ljuger om hela sitt liv, jag antar att alla mina vänner vet vem jag talar om. Jag lackar på min lärare, jag hade svenska prov idag, och så gjorde jag allt jag kunde, så jag lämnade fram mitt prov och tänkte gå och hon sa att jag skulle fortsätta med provet fast jag inte kunde nåt mer ? Så jag blev lite små galen och höjde rösten för att hon tok ignorerade mig.

Imorgon fyller Sanne år, glöm verkligen inte att gratta födelsedagsbarnet ! :) www.sannesvedberg.blogg.se
Imorse när vi satt på lektionen så började jag skratta så mycket att jag börja gråta, haha. Vet ni varför jag gjorde de ? För att Sanne satt och såg så ful ut ;). Hahaha, sry Sanne men du gjorde de. Men jag är glad att jag har dig, göllan.


Du förgyller min idag, du får mig att skratta gott
Tänk alla våra hemligheter, du vet vad jag snackar om
Du är den enda jag kan berätta varenda sak för
Kommer finnas här för dig, tills denna dag jag dör
Du finns alltid där när livet är wak
Men de känns som vi håller på att glida isär
Vi gör aldrig nåt ihop, jag saknar dom alla stunder med dig vill ha tillbaka dom
Vi bråkar ofta, men vi ska ändra på de hoppas jag, jag älskar dig me.


Mamma, hade du inte varit här kan jag svära på allt att jag inte heller varit här,
du är den som ställer upp, jag lovar jag kan dö för dig.
För allt du någonsin gjort,  för allt du någonsin gör för mig
går inte att beskriva, lyssna vad jag spottar till dig.
vad du än vill, kan du alltid komma till mig
för jag finns här för dig, mamma jag älskar dig
vad de än är, vad som helst jag lovar att jag hjälper dig
när livet är skit, saker är fuck
finns du där och säger vi kan prata om allt
jag är tacksam för de, hoppas att du fattar, jag ger all min kärlek till min söta mamma.
så mycket men jag visat så många mer ord  men de går inte de skulle ju bli en hel bok
de är bara sanning, hoppas att du hör, utan min mamma skulle jag vara död


Pappa, vill att du ska höra mig, har varit nykter ett tag, jag är stolt över dig
nu kör du bil och sånt, hoppas du kommer skaffa ett heltids jobb
minns du, när du och jag åkte i din lastbil
alla dom där stunderna dom glömmer jag aldrig,
de var tider de, försöker skriva ner hur jag saknar allt detta
hur livet är utan att vara hemma hos dig varannan helg
vill att du ska veta att jag saknar allt med dig
stunder som vi delar stannar alltid kvar till den dan jag hissas ner i min fucking grav
jag saknar allt, jag kan faktist inte neka de
jag är stolt över dig pappa och jag vill att du ska veta de
minns du när jag va hos dig alla helger tillsammans men de va bak in the days
svär, jag älskar dig pappa
svär, jag älskar dig pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0