2 Juni / Godmorgon

Godmorgon gott folk ! Jag skriver ett litet inlägg innan jag rusar iväg till Sanne. Hon fyller ju år imorgon :). Så vi får se vad jag hittar på till henne. Nåt förslag till en glad tjej ? :) Äsch, jag kommer nog på nåt.
Mami sa att de va så varmt ute idag att man inte behövde en tröja ! Hur härligt låter inte de ? Jag ska bara gå i ett linne till skolan. Men en tröja får faktist följa med eftersom jag är sån som blir kall.
Inte bra, inte bra. Alltså, varenda människa som går förbi har ingen tjocktröja eller så går dom jätte tunnklädda. Sommar´n är pågång folket ! Sommar´n är pågång.
I helgen badade jag ju också :). Hur skönt som helst tycker jag. Eftersom de var så varmt så kunde jag faktist inte låta bli.
Men nu ska jag ta mitt pick och pack och dra mig iväg mot min underbara vän som fyller år imorgon, glöm inte gratta henne ;) www.sannesvedberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppade i före dig haha :D

2008-06-02 @ 13:03:54
URL: http://murriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0