19 Juni / Borta i tre veckor.

Hej gott folk ! :)
Jo men snart kommer man åka iväg och inte vara hemma på tre veckor.
Så de blir nog inte mycket skrivade i bloggen då tyvärr. Men jag får passa på att skriva nu då.
Vad har ni haft för er idag ? Själv har jag varit i farsta, hittade ett par urgulliga skor som jag nog ska köpa.
Jag gick runt i farsta i några timmar med Sanna och hon hittade också ett par gulliga skor som var jätte fina !
Sen köpte hon en present till sin far där de står Världens bästa pappa. Och jag valde vilken färg, haha :). De blev en blå.
Men snart ska jag antagligen gå och lägga mig efter som jag ska upp ganska tidigt imorgon, eller tidigt&tidigt, jag ska upp vid tio tror jag. Sen ska jag möta Thomas vid tolv i gullmars och jag tror bussen går tjugo över elva. Tänkte kolla de alldeles strax.
Sen på lördag tänkte jag åka hem och packa lite inför resan på söndag kväll.
Men nu tänkte jag nörda mig lite på playahead.
Puss.
Dagens låt ; Ison & Fille - Lägg ner ditt vapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0