18 Juni / Godmorgon

Godmorgon godmorgon.
De blir ett litet snabbt inlägg nu efter som jag inte har all tid i världen nu.
Jag måste platta mitt hår och sen ska jag springa till bussen.
Jag känner att jag inte har någon ork idag. Känner för att ligga i sängen hela dagen och kolla på en bra film. Får helt enkelt slå på en film hemma hos Thomas.
Ja juste, igår så skrämde han skiter ur mig, alltså seriöst, han sa att massa saker hade hänt och allting och jag höll på att få en hjärtattack och dö. Jojomensan, så var de. Sen sa han att han drev och han började skratta, då blev jag lite små arg på han (a). Hahaha, men nu måste jag faktist platta mitt hår och sen kaske välja ut lite roligare kläder än bara mjukisar som jag har sprungit runt i den senaste veckan ? Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0