17 Juni, natt / 18 Juni, morgon / Mig själv.

Tänkte berätta lite om mig själv.

Hejsan, jag heter Lina Flachsbinder. Jag är 14 år, eller rättare sagt, jag fyller 14 år om några få veckor.
Jag är 174 cm lång och är blond. Jag har blåa ögon som är lite små konstiga, i vissa ljus kan dom se grönaktiga ut, rätt ballt faktist.
Jag ser mig själv som en posetiv tjej med ganska bra självförtroende. En del säger att jag är envis som attan ! Men jag vet faktist inte om jag kan hålla med om de. Men jag är rätt bestämd av mig, vill inte jag nåt så gör jag inte de. Bättre sagt, jag går inte på grupptryck. Men jag kan erkänna att jag har gjort de några gånger, men de har väl alla gjort nångång ?
Jag har en pojkvän som är ett år äldre och som också har blåa ögon. Han är något längre än mig och jag ser han som en helt underbar person. Vi har de väldigt roligt tillsammans och vi trivs med varandra något som jag tycker är hur viktigt som helst i ett förhållande.
Iaf, jag har slutat bita på naglarna och jag tycker om kläder.
Jag har en hund som heter Skruttan som jag kallar för lillen här i bloggen.
Sen har jag ju två riktiga syskon och tre inte riktiga ?
Sandra och Malin är min riktiga syskon, dom två är dom mest underbaraste människorna jag har träffat.
Charlie, Vincent är mammas mans barn, men jag tar dom som mina riktiga bröder eftersom jag har bott med dom sen jag var liten. Charlie är två år äldre än mig och Vincent är en månad yngre, Sandra är 20 år och Malin är 18.
Sen har jag en lillesyster som heter Thea som är min pappas barn som han har med en annan tjej som vi inte "lever" med längre. Hon är 5 år och är galet söt !
Min Mamma heter Catrin och min Pappa heter Valle.
För er som inte vet är jag halvpolsk, pappa är polsk. Mamma är helvsvensk.
Mammas man, alltså min låssas pappa heter Jocke. Han kommer från Blekinge, otroligt skön dialekt.
Nu vet ni lite om mig, jag kanske fortsätter nånannan dag. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0