17 Juni / Dydydy

Då sitter man här igen då, precis hemkommen, har varit hos Thomas hela dagen. Hur skönt som helst om du frågar mig, men jag älskar ju att vara där så :)
Ja men som sagt, så sitter man här igen då, med en macka i munnen som är otroligt god !
Jag små pratar lite med Hanin om massa skit.
Jöööööste, idag var Thomas hos tandis. Och vi har gjort massa annat också, känns som vi har haft fullt upp hela dagen, raring.
Haha, när vi va hos tandis ville han att jag skulle följa med han in där, han va så rädd. Men jag va nog räddare än han för jag hatar tandis och allt som har med sjukhus att göra. De luktar så skumt.
Men nu mina kära ska jag vara lite social mot Hanin, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0