15 Juli / Lite vattenkrig ?

Jo men hejsan gott folk.
Jag kom precis innanför dörren, har varit hos Thomas och haft vattenrkig ? Eller rättare sagt, han kommer med ett glas vatten och häller över mig. De tackar man ju väldigt mycket för, haha. Du ska allt få igen, hjärtat :).
Iaf, jag vaknade jag halv nio av väckarklockan, så då gick jag upp och tvättade håret lite snabbt. Och jag blev klar snabbt också. Sen när jag satte mig på bussen så gick inte bussen igång, så jag va tvungen att byta buss och jag trodde jag skulle missa bussen i bromma men de gjorde jag inte som tur var :).
Sen nu när Thomas och jag satt på bussen ifrån honom så för de första luktade de kattkiss på hela bussen, sen var de två ungar som satt och skrek, och sen när vi bytte buss så va de skit fullt så vi fick inte sitta brevid varandra utan Thomas satt framför mig, men jag fick iaf hålla han i handen :).
Men nu orkar jag faktist inte skriva mera, kanske går ner till stranden med Sanna om jag orkar, morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0