14 Juni / Trevlig helg.

Hejsan gott folk !
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har varit lite upptagen men jag har varit med mina underbara vänner och haft de trevligt :).
I torsdags blev de planerat att jag skulle sova hos Sanna med Isabell och Sanne.
Så vi hade de lite mysigt då, satt ute på ballkongen med Sannas bror och hans flickvän med tända ljus och hade de mysigt ! :)
Sen igår va de fredag, då var vi ute lite. Tog de lugnt, sen gick Isabell och Sanne hem till Sanne och sov där och jag sov kvar hos Sanna.
De var den korta berättelsen om min helg, eller halvhelg eller hur man nu säger de :).
Men nu måste jag hoppa in i duschen sen ska jag ringa upp Thomas, morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0