10 Juni / Ientligen måste ..

.. jag hoppa in i duschen och raka benen och allt jag behöver göra. Men jag ska göra de alldeles strax, just nu har jag ingen ork. Men jag måste, och jag ska .. snart.

Haha, när vi satt och åt så kom Malin och jag på några gamla lekar som man lekte när man va liten, ni vet när man hittade på ramsor och klappade händerna och allt de där. Dom satt Malin och jag och höll på med :).
Sen kom mami med klockrenaste komentarer, men jag minns inte vad Dino sa innan och så. Men Jocke sa dock såhär, "Jo men jag får iallafall upp den!"
Och mami ba ; " Ja du får upp den, men inte ofta !!"
HAHAHA ! När hon sa de brast jag ut i gapskratt ! Jag har nog aldrig skrattat så mycket. (För er som inte fattade så snackar vi om sex;))
Sen fortsate middagens i samma spår, Jocke äcklade mig lite men de gick över ett tag ;). Och jag ska dock inte säga vad han sa. För jag mår illa när jag tänker på de, haha sry.
Men nu måste jag faktist hoppa in i duschen innan de blir försent, sen måste jag planera morgondagen också med Hanin. Men nu ska jag kila, morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0