1 Juni / Landet

Hejsan hejsan ! Idag kom jag ju som sagt hemifrån landet :). Vi hade de hur mysigt som helst, mycket sol för min del. Nu känner jag att jag är lite smått bränd på axlarna,men men. Sånt händer. Jag gick runt med shorts och linne hela dagarna, och kan du tänka dig, JAG BADADE !! Jag hoppade i och sen simmade Dino och jag till en sten lite längre ut och jag börjar blöda näsblod.. Men de gick över ganska snabbt :).
Vet ni vad ? Igår tror jag att de var så satt jag i en av solstolarna och tänkte, vet ni vad jag kom fram till ? Att jag har väldens underbaraste familj. De var bara så härligt att alla var där, och givetvis saknade jag Thomas väldigt mycket. Men han ska följa med dit i sommar :). Då ska vi bada, älskling och bara umgås. Hur härligt som helst.

Charlie (Bror) och jag målade dasset igår också, jag målade på hela händerna, haha. Eller målade och målade, de bara blev så. Sen idag så badade mami, de var tänk att jag också skulle göra de men jag blev inte så badsugen när vi väl kom ner till vattnet. Sen när man ska upp ur vattnet så fåt man åla sig upp som värsta sälen. Hahaha.
Anyway, idag kom jag ju som sagt hem, jag har varit med Thomas hela dagen. Och vi har suttit ute på ballkongen och myst i solen :). Hur härligt som helst faktist.
Nu ska jag nog ta nåt och äta och slå mig ner framför tvn eller datan och bara ta de lugnt :).
Sätter nog inte bilderna imorgon eller ikväll, ha en trevlig fortsatt dag ! Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0