27 Juli / Godmorgon

Godmorgon godmorgon !
Nu har jag varit vaken i en kvart och jag har just fått reda på att där jag ska klippa mig, dom öppnar vid elva. Och mamma trodde dom öppna vid tio, så ientligen kan jag gå och lägga mig igen och gå upp vid tio. Men men, vi får se hur jag gör.
De gick inte så bra för mig att somna igår, har vant mig att ligga i T säng och ligga bredvid honom, men inatt fick jag sova själv. Visst de var lite skönt men jag kunde inte somna. Jag gick och la mig i sängen redan vid elva men jag somnade inte fören vid halv ett ! Jag blev tokig. Men sen somnade jag, men nu ska jag inte sitta här hela morgonen utan gå lägga mig i sängen och ställa klockan på tio / halv elva, skriver mera senare. Puss !

Kommentarer
Postat av: sanna

kan du inet lägga ut en bild på hur du ser ut i håret efter klippningen :)

2008-07-30 @ 00:35:25
URL: http://sannasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0