26 Juli / Klippning och färgning !

Tiden bara rusar iväg, klockan närmar sig elva och man kanske ska börja tänka på att och och lägga sig. Ska upp ganska tidigt imorgon eftersom att jag ska klippa och färga håret ! :)
Mamma och jag åker in till handen redan vid nio för att de ska bli varmt ! Och vi måste hinna bada också, och senare under kvällen kommer min älskling. Han och jag kanske tar ett kvällsdopp som vi brukar göra när vi är hemma hos han, fast nu får vi göra de hos mig :). Och nu kan vi inte ta moppen, nu får vi cykla ;). Haha, blir väl antagligen att jag får sitta på styret som jag tycker är skit läskigt. Men de går nog bra, jag vågar ju trots allt åka moppe och fyrhjuling med galningen som jag älskar ;). Haha, så de borde inte vara så faligt.
Men nu kanske jag ska gå och borsta tänderna och fundera på när jag ska upp imorgon. Håret behöver jag ju inte fixa eftersom att frissan gör de, de är väl bara kläder jag behöver länga på mig och lite make up, eller så skiter jag i de. Vi ska ju som sagt bada imorgon. Men nu ska jag sluta prata ! Haha, ska gå och göra mig iordning och tänka på vad jag ska ha på mig imorgon, pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0