26 Juli / -

Har du nångång känt att ingeting känns rätt
allting bara skit varenda jävel kollar snett,
har du bett om hjälp men ingen vill hjälpa
hatar du livet, jag är trött på att vänta.
Jag kan inte tänka klart mina tankar dödar mig
fan jag skriker efter mig men ingen vill höra mig
för alla bara skrattar och pekar och snackar
folk trampar ner mig som en fucking dörrmatta
jag ber till min gud om ett eget himelrike
för snart tar jag livet på botten i pinnelviken
för alla mina spöken dom besöker min själ
och förstör mina dagar, fan jag önskar du vore här
jag är fast här på jorden, besegrad av högre makt
vi lämnar denna värld, flyga högt över landet
men mina vingar brast, mitt sinne blev fuckat
ingen vill förstå, de är ingen som fattar
hur de känns att leva ensam med känslan
alla hatar mig, jag har aldrig blivit älskad
vinden kan vänta, men pass på att vänta
idag ska de hända jag är trött på att vänta.

För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan
finns ingeting kvar, har släkt denna låga
jag fäller mina tårar och detta är slutet
sluter mina ögon och välkomnar ljuset
För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan
finns ingeting kvar, har släkt denna låga
jag fäller mina tårar och detta är slutet
sluter mina ögon och välkomnar ljuset

Jag ställer en fråga
va har ni emot mig 
jag svär jag talar sanning men ni vägrar att tro mig
ser ni hur jag gråter
ser ni hur jag lider
med tårfyllda ögon och ett hjärta som svider
tillbaks till ruta ett, allt känns som förr
nu står jag här och bankar på livets stora dörr
jag sitter och drömmer, drömmer om hoppet
drömmer att jag hoppar och de känns i hela kroppen
en kamp mellan mig, mig och mig och livet
 direkt jag mår dåligt jag får nya mediciner
jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag glömmer dig
jag älskar att hata den jag saknar att glömma dig
jag fattar inte varför jag fattar inte hur
jag hade ju en livsglöd men den har brunnit ut

För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan
finns ingeting kvar, har släkt denna låga
jag fäller mina tårar och detta är slutet
sluter mina ögon och välkomnar ljuset
För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan
finns ingeting kvar, har släkt denna låga
jag fäller mina tårar och detta är slutet
sluter mina ögon och välkomnar ljuset

För jag ser inget hopp nu de försvann för länge sen
ej smärtan är min fader och döden min bästa vän
jag har kämpat, förlorat
klättrat, och fallit
från toppen till botten
jag är man utan framtid
för akta dig för du har skapat mig
och min spegelbild är krossad och min skugga hatar mig
och hur ska jag klara mig
ska skita i att gå vidare
jag är trött på metafåren
om livet går vidare

För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan
finns ingeting kvar, har släkt denna låga
jag fäller mina tårar och detta är slutet
sluter mina ögon och välkomnar ljuset
För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan
finns ingeting kvar, har släkt denna låga
jag fäller mina tårar och detta är slutet
sluter mina ögon och välkomnar ljuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0