21 Juli / Godmorgon.

Godmorgon allesammas.
Ligger fortfarnade i sängen, har inte riktigt kommit upp än. Idag åker jag nog hem och sover för en gångsskull ;).
Haha, om jag orkar och vill göra de förstoss. Men vi får se hur de blir med den saken.

Och tro de eller ej, men jag har fått nackspärr. Jag kan inte röra mig, känner mig som en riktig robot, haha.
Men jag pratade med pappa imorse och han sa att Anna hade lämnat kvar en massars grej som tydligen va bra mot nackont. Så jag ska be han massera mig lite och trycka lite.
Och idag skulle Thomas ienligen köra upp, men så blev de inte. Han ska göra de imorgon ist tror jag.

Och jag har skaffat bilddagboken, jag vet inte hur men på något sätt kom jag fram till att jag ville ha de och så blev de.
Så nu har jag de också, men jag har inte riktigt fått haj om hur de funkar och så, bara hur man laddar upp bilder och sånt. Och sen ska man tydligen göra en profil också, men de får vänta.
Jag börja prata med en gammal vän idag också, Robin heter han. De va ett tag sen vi pratade faktist, men idag pratade vi minsann :). Vi får se hur de blir i fortsättningen om vi pratar så mycket som vi gjorde förut.
Man får ju faktist hoppas på de bästa. De är ju inte kul att förlora en vän som man en gång i tiden pratat väldigt mycket med.
De är ju inte alls kul .. Men men, sånt händer.

Men iaf, vad ska ni göra idag ?
Själv har jag inget planerat, pappa vill nog att jag kommer hem så jag får väl göra de.
Tar antingen halv sju bussen eller halv nio. Jag vet inte riktigt än, men de märker vi. Kanske tar en tidigare. Eller om jag åker hem i huvetaget. Men vi får se hur de blir.
Men nu ska jag inte skriva mera, får inte glömma att ringa Sanne. Skulle ientligen ringa henne igår men jag kom inte fram ? Och jag hade inte telefonen med mig när hon bad mig ringa, såg de tre timmar senare när vi kom hem.
Men nu ska jag inte skriva mer ! ;)
Haha, skriver kanske mera ikväll eller nåt. Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0