19 Juli / Godkväll

Godkväll alla nattugglor.
Jag sitter och kollar på massa bilder jag har haft på telefonen som vi tog i Varberg och i Göteborg och lite överallt.
Saknar de verkligen. Och jag saknar alla mina vänner och mina kusiner och mina bröder !
Men de var en sak, när jag satt på tåget hem insåg jag hur mycket jag stör mig på folk som inte kan vara tysta. De satt en tjej framför mig som satt och pratade i telefon, och hon hade en sån där irriterade röst så man bara ville stoppa in en strumpa eller nåt i hennes mun så hon kan vara tyst. Haha, kanske inte bästa grejen att ta upp i en blogg men nu gör jag de i vilket fall. De är ju min blogg och jag bestämmer vad som ska stå i den eller inte.
Men iaf, jag satt och verkligen beundrade henne hur högt hon kunde prata. Och jag satt med mina mp3 lurar i och hade på högsta, men tro de eller ej, jag hörde henne. Och när hon klev av blev de otroligt tyst. Jag hörde bara min musik. De var en häligt känsla ska jag tala om för er, haha. Jaja, klaga hur mycket ni vill om att jag tar upp onödiga saker men ge tusan i att klicka in på min blogg eller skriva flachsbinderl.blogg.se.

Men men, imorgon ska pappa jag och Thea in till stan och små shoppa lite tror jag :). Sen åker jag hem till Thomas igen och sover där. Känns som jag aldrig är hemma längre :O. Men på söndag fyller han ju år så de är självklart att jag kommer vara där. Hans kusin(er)? kommer dit, och hans bror och mormor och morfar. Lite små mys sådär.
Och när jag kom till han igår eller i förrgår så åkte vi fyrhjuling, fast de tog ett tag innan jag hade mod och klev upp på den. Fast de gick bra, lite små läskigt bara :O.
Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder, puss.



Bild 1. Malin är nyförälskad i sina gummistövlar så de blev ett kort :)
Bild 2. Jag, Charlina och Jenny hoppar, Josse och Bror står vid sidan om.
Bild 3. Bild på mig i Varberg, påväg till stranden.
Bild 4. Paddan som hoppade in på altanen på landet när bror och jag skulle sova.
Bild 5. Jag och min älskling i Göteborg.
Bild 6. Jag i Varberg, en härlig sommarkväll.
Bild 7. En otroligt ful bild på min älskade syster Malin, men jag älskar dig lika mycket även fast du är ful ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0