17 Juli / Oj :O ..

Jag ber om ursäkt, jag har inte skrivit på hundra år. Men jag har inte suttit vid datan så mycket och jag har inte haft lust helt enkelt. Men nu tänkte jag att jag kunde slå mig ner en stund och skriva lite eftersom Thomas sitter inne i rummet och finular med tvn. Jag har varit hos han nästan hela veckan, de kanske är dags att komma hem och sova för en gångs skull ? Eller vad säger ni ? Idag har jag inte ens hört av nåt av min fader. Men jag får väl lov att smsa eller ringa honom och kolla hur läget är :).

Idag har våran dag varit väldigt seg, vi ställde klockan på tio för planerna var att vi skulle träffa Hanin, men hon hade inget busskort. Men vi tog halv ett bussen iaf, mötte nåra av Thomas vänner i odenplan, satt och åt där - sen fortsatte resan hem till pappa. Jag bytte om och tog med mig lite mer kläder, sen när vi var påväg hem stannade vi till i brommaplan och åt lite där också. Haha, riktigt gott var de ska jag tala om för dig.
Juste, när vi var i odenplan började de regna riktigt mycket. De var hemskt. Men sen slutade de ett tag och sen började de igen .. Suck. När vi kom hem (hem till T) så började de regna ännu mer, och vi satt ute på ballkongen och pratade lite och modell saker och sånt ni vet :).
Imorgon ska jag försöka få tag på pappa och kolla ifall han vill åka in till stan med mig och köpa en klänning till mig på Gina. Har haft ett öga på den ett tag nu faktist, men den är så otroligt fin !
Jag smälter.

Jag fyllde ju år i tisdags också, vill ni veta vad jag fick ? - Klart ni vill ;) eller för er som inte vill blundar nu !
Jag fick en gitarr av min farmor som jag önskade mig för ett tag sen, men de är ju roligt att få en ! Sitta och klirra lite på den lite då & då. Lära sig spela skulle vara mysigt :).
Sen fick jag ett långt linne som man ska ha leggins till som jag har på mig nu, den är vit och har knappar där bak. Underbart fin ! Tror att syster har en likadan.
Sen fick jag en dove lättbrun utan sol, har alltid viljat ha den men har aldrig blivit så att jag har tagit tag i de och köpt en, men nu fick jag ju den.
Jag fick även ett par fina underkläder, en bh & ett par trosor som matchar. De är smala ränder på bhn och lite blommor, och samma på trosorna.
Sen fick jag en typ av skarf, hur fin som helst. Sen ett par till trosor och lite annat roligt :).
Och jag får inte glömma de viktigaste, av Thomas fick jag tio (tror jag) röda rosor. Dom står på bordet hemma och han är så gullig ! :)
Och han fyller år snart och jag tror jag vet vad du ska å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0