SHA !

GODMORGON ALLA GLADA !
jo men idag är man hemma igen. ont i halsen och lite feber, inte de bästa.
har legat i sängen ett tag nu och jag orkar inte ligga här längre ! , men de är ganska skönt när man får sova ut och så. fast jag saknar mina vänner. spec mina grabbar, dom som har humor ! <3 hahha . jag saknar mina bruds också, ni är helt klar bäst ! <3
bästavän är hemma idag också, hon har  varit hemma en dag mer än mig. hahah. vi blir alltid sjuka samtidigt, alla tror att vi gör de med flit men så är de ite. jag har ju feber och du har nästan spytt och ser ut som ett spöke. hahah.
men vi får se ifall jag går till skolan imoron. tror inte att de blir så. ska till pappa imorgon med, han får komma och hämta mig ifall jag ska va hemma imoron eller så stannar jag hos mamma, vet inte riktigt vad som händer' men de märker vi.
fick reda på lite saker igår kväll som jag inte ville veta, men de va bra att han sa som de va, men lite smått besviken blev man ..
ska snacka lite med isa och sanne om de så jag får lätta lite på hjärtat.

a juste ! , jag hittade lite fina kläder som jag skulle vilja ha. har inte spec mycket kläder men de funkar ! skulle vilja ha ett par nya jeans, nåra tröjor, ett par skor och smycken ! behöver verkligen örhängen och halsband. och en väska kanske ? , hahah . de är alltid kul med lite nytt.
ämen så kämpar jag med mitt beteende, och tycker att de går riktigt bra ! har blivit mycket posetivare och gladare ! även fast jag är sjuk så kämpar jag, jag är mycket trevligare mot mor min och jag märker att hon blir mycket gladare när jag hjälper till och är posetivare än vad jag brukar.
kom på en till grej, jag måste ha en insmörningskräm och lite smink. mitt är nästan slut. men jag får ta och pka tin till farsta eller handen och köpa lite. kör billigt skit för tillfället, de är ju panik, (aaa)
aj min mage .. jag är riktigt hungrig men jag har inte ork att göra nåt att äta, och jag är inte sugn på nåt ' .. och sen har jag lite ont i huvudet känner jag. men de går över !
image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0