13 januari

hej babys.
de har varit fullrulle hela dan faktist, Sanne och jag har lagat mat och varit ute och skrattat och skrattat och skrattat ! :) , riktigt mys faktist. är helt slut i kroppen efter denna långa dag, jag funtar på att gå och lägga mig bredvid sanne i min sköna säng faktist ! :) , fast hon tjatar om att få logga in på pa men jag satte mig och skrev blogg. thomas smsade mig nyss och frågade ifall jag hade snackat med mamma, men hon gick och la sig så jag hann inte. förlåt thomas <3
nej men uuuuusch vad trött jag är nu ! pallar inte med att va vaken. sanne ligger och säger att hon har pricka strumpor som liknar vitlökssalami ! HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH !
hon fick värsta hostattacken sen kommer jag med en liten host och kliar mig i näsan och hon ska självklart härma mig ;) , hahahaha , sötnos. ge dig :)
jag åt mig väldigt mätt idag, vi åt tacos och jag trodde jag skulle rulla fram ! , hahah. då kan du förstå hur mätt jag var. jag kikade in i dellas blogg också och jag måste bara säga att din bebis är super söt !
nej men jag orkar faktist ite skriva mer.
ska hoppa på sanne och mörda henne ! ;) ahahaha
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0