vi kör en ny godmorgon :)

ja men godmorgon igen dåå, jag somnade om för att jag mådde så dåligt men nu har jag tagit en ipren och hoppas på de bästa. har riktigt ont i huvet och mår illa gör jag.
asså de va lite läskigt för när jag låg och sov så vaknade jag och de va som nån sparkade mig i huvudet för att de gjorde så ont, sen så vaknade jag av att pappa kom in till mig och sa att de va mat men jag kan ju inte äta för jag mår så illa. nej, nog snackat om hur dåligt jag mår.
saknar mamma lite smått faktist.
och så saknar jag thomas ! älskling, vi har inte träffats på hela veckan bara för jag har varit sjuk .. nej fyy !
men imoron ska vi träffas igen ! underbart.
nej nu ska jag knappa lite på pa och prata med mina vänner.
jag älskar mamma & thomas enormt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0