tisdag

de är tisdag kväll och jag är helt slut !
känner mig helt död faktist, de är galet.
pratade med Sanne om hur jag kände idag och hon förstod. hoppas att de blir bättre bara.
imorgon är de onsdag, idrott och slutar tidigt. ska kolla ifall min älskling ska komma eller ifall han kommer på torsdag. men de märker vi.
jag vet att jag sa att jag skulle sätta in bilder från bowlingen men jag orkar verkligen inte göra de just nu. jag är så trött och sliten så jag skulle kunna somna här framför datan och aldrig mer vakna. skulle inte vara fel att va hemma imoron men de får jag nog inte för min mor.
beställde kläder idag också från h&m.
fast mamma tog bort alla smycken som jag vill ha, va helt förälskad i dom ! hahah men jag får faktist åka till farsta eller handen och köpa dom. måste bara få ihop lite pengar. PENGAR ! PENGAR ! PENGAR ! MOHAHAH ! ,
haha nej jag skoja (aaa)
men jag får iaf mina kläder i mitten på mars då blir de fota fota och sen in med korten i bloggen så ni ska få se !
hahah. känner mig helt galen faktist.
hoppas david är sjuk imoron så vi slipper idrotten. hahah, nej men ifall han är där kan jag bugga lite med han ;) , jag är faktist ganska duktig på de !
juuuuste, jag jobbade jätte bra på matten och no idag ! blev chockad själv faktist,
nej men nu mina vänner ska jag gå och prata med min mor trorjag och sen ska jag ta nåt gott och dricka.
skriver mer imorgon elr innan jag går och lägger mig.
PPPÖÖSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0