kryssning !

Om en stund mina kära ska jag dra iväg på kryssning med Sanna.
Det regnar ute så de är bara upp med paraplyet & gå iväg till bankomaten för att möta henne. Det sög ju att de skulle regna, men de får duga :) Ska ju på båten snart.
Ska ringa mamma kvar över, hon ville höra mig en sista gång innan jag åker, haha mamma du är för söt :)
Min data har virus kan man säga. Pappa ? HJÄÄÄLP !
När jag tar upp internet så får jag upp miljontals internet ! Blir galen så i natt så satt jag och bankade på sängen och blev rasande. Hahaha, men men, sånt händer. Pappa får faktist hjälpa mig, Mamma skulle ringa honom idag tror jag. Tack mamma !
Juste, de där med min pa. Jag har bytt till två u ist för tre.
Kändes mycket skönare :) .
aja, nu ska jag snart ringa mamma. Men jag skriver mer imorgon när jag kommer hem.
Ha de bäst ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0