klar '

jo nu är man klar då. blev inte så mycket med håret, skulle ientligen ha de lockit men lockarna blev jätte konstiga ! ifall jag ska ha mitt lockiga hår så måste jag tvätta håret dan innan, då blir mina lockar super fina ! fast dom kan va fina ibland också .. men nu satte jag bara upp håret i en hästsvans så jag slipper de idag , elr jag kanske fixa de mer när jag kommer hem te mams. orkar inte göra nånting med de nu :) .
snart måste pappa och thea komma hem annars kommer jag komma försent hem till mamma ! thomas ska ju komma och jag vill gärna hinna hem och lämna mina saker innan jag går och möter han vid tåget ! inte så skönt att gå och släpa på en väska full med kläder och sånt .  haha .
jag sitter och pratar med Sanne ( bästavän ) , hon började asgarva för att jag sa godagens, hahaha ! §
jo men så dålig humor har vi, hahah . vi kan ju börja skratta åt ingeitng ? ;)
hahahaha ! , jag älskar dig flicka lilla ! :)
nej nu ska jag spana runt i andras bloggar lite ! ,
skirver ikväll . pösspöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0