influensa ;/

Jag trodde att min förkyldning höll på att komma tillbaka men här får man en influensa istället.
Vaknade i natt av att jag frös jätte mycket, då gick jag upp och snodde Charlies täcke så jag hade två täcken. Sen vaknade jag vid tre och var jätte pigg. Då passade jag på att skicka ett sött sms till Thomas så han förstår hur mycket jag älskar honom.
Men sen vid halv fem då somnade jag och sen vaknade jag vid sju igen. Då skickade Eric sms till mig och frågade vad jag gjorde och då sa jag att jag skulle vara ledig men jag var ändå vaken. Och jag låg och skakade så jag frågade han varför jag gjorde de ? Och han sa att jag hade feber eller nåt. Så jag skickade sms till mamma och hon ringde upp mig och enligt henne hade jag influensa.
Jag var jätte varm och jag hade ingen kraft i armarna. När jag skulle upp och hämta ett stort glas vatten så höll jag på att tappa de, och när jag skulle resa mig upp höll jag på att ramla. Riktigt obehagligt.
Men mamma ringde Jocke så han fick komma hem och ge mig en alvedon för att jag verkligen inte orkade resa på mig.
Senare under dan kom Thomas hem till mig en snabbis, han satt och sa att jag var söt när jag var sjuk. Haha, nejdu. Där höll jag verkligen inte med.
Mitt hår, hahah, de ser ut som jag har en stor rastafläta. Igår hade jag ju så mycket hearspray i håret och sen igår kväll så satte jag upp de i en hästsvans och nu blev de en rastafläta. Borstar ut den imorgon eller nåt.
Jocke har gjort marängen också, dom var riktig goda ! Mamma blev helt galen i dom.
Nu orkar jag faktist inte skriva mera.
Men jag kanske skriver med ikväll om jag inte har somnar.

Pusspuss !


image45
  image46
Är dom inte för söta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0