hos kusinerna

hejhej ! :)
nu sitter jag här med min underbara kusin Charlina och pratar.
man kan ju säga att vi hade en händelserik dag. sprang runt och letade efter en fotbollshall i si sådär en halv timma. hahah, mina ben orkade inte gå och vi hade ju sprungit runt över allt i täby & vi hade aldrig varit där. men så gick vi in på ica och frågade ifall nån visste var den låg och där va våran räddare ! hon som stog där i kassan visste vart den låg och vi hittade den ! hahaha . ni kan ju förstå hur glad jag blev, började nästan att hoppa av glädje, eller man kan säga att jag gjorde de :) . hahaha , sen blev de en high five ! . mohahha.
och sen när vi kom hem hamnade vi framför datan och sen skulle vi käka och de blev kött och pommes. SHIT VAD GOTT DE BLEV ! , sen så hamnade vi framför datan igen och tog lite roliga bilder som jag kan ladda upp sen :) .
nej men nu orkar jag verkligen inte skriva mer. blev inte ett långt inlägg men ni får faktist ta och nöja er med de för den här gången. men jag skriver antagligen imoron.
pusshejs ! <3

hahah, va tycks ? de är våran humor de här :) §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0