hemma .

Hej mina vänner !
De är så otroligt skönt att vara hemma. Har längtat hem hela dan till min säng för jag har haft ont i magen hela dan ! Och sen fick jag ont i huvet men de gick över.
Sen tror jag att jag börjar bli förkyld, igen ! Att de aldrig går över.
Är ledig imorgon, och jag ska sova ut ! Sen måste jag plugga och sen tror jag att T ska komma.

Vädret är ganska fint, de är inte så kallt ute men de är inte varmt heller.
Vill verkligen att de ska bli Juni Juli och Augusti. Fatta hur skönt de skulle vara med Sommar. Bara ligga i solen hela dagarna och njuta av att få vara ledig. Men jag tror att jag ska jobba i sommar faktist. Får leta börja leta snart eftersom jobben brukar ta slut ganska snabbt, men jag får ta mig en titt hos komunen.
Pusspuss !

image41


Kommentarer
Postat av: sandra

Sugen på ännu en tävling?

http://flachsan.blogg.se/1203418936_tvling.html#trackback

2008-02-19 @ 16:31:20
URL: http://flachsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0