hejdäär .

nyvaken och glad, min röst är ju tillbaka ! igår lät jag som en överkörd katt enligt hanin (aaaa) hahahah !
men jag hostar som bara den ! de är hemskt att hosta så mycket. men de får gå över.
ska göra lite hemarbete idag också, och sen blir de nog skolan imoron trorjag.
iförrgår blev de ju ett jätte stort bråk mellan oss tjejer ;S , nej asså, jag orkar verkligen inte med tjejer längre.. a jag vet att jag är tjej, men orka bråka om allt och alla ? men jag förstå att cleisi blev arg eftersom att folk hade skrivit om henne OCH mig i grupprummet, lackade så otroligt mycket men jag visade inte de .. gick och ringde mamma ist och pratade med henne och sen pratade jag med min mentor och hon skulle tydligen ringa mamma men jag vet inte ifall hon har gjort de, men jag hoppas de iaf.
jag skulle ju lugna ner cleisi också och just den dan jag behövde skrika så hade jag ingen röst .. men jag lyckades få fram lite ljud iaf . fick kämpa en del men cleisi fick en del sagt som jag också ville ha sagt.
men just nu snackar ingen med varndra typ.
jag va ju hemma igår med, men så gick jag till skolan en snabbis för att hämta lite böcker för jag ligger efter ..
men så satt jag i stora hallen med cleisi och sofie och snackade om vad som hade hänt, så kom pontus fram till mig med en tändare och tänkte elda upp mitt hår , hahah , tack så mycket. sen kommer han fram till mig igen och ba ; du är sjuk, gå hem ! och jag ba ; jaja, jag ska ! ta de luugnt ..
sen sa Tony att jag lät som en häxa, hahahah !
nej men nu ska jag ta nåt och äta !
skriver senare ifall jag orkar .
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0