har inte blivit så mycket skriva.

Nej jag tt jag ite har skrivit så mycket, igår slutade internet och tvn fungera, jag låg och snackade i telefon med Eric så jag frågade vad felet var men han visste inte. Hahaha. Men sen smsade Wille mig & hans tv funkade inte heller. Men jag slängde på en film istället och såg den två gånger ! Första gången såg jag hela, och andra gången somnade jag. Jag är inte förvånad, klockan var tre och jag var helt sjukt trött.
Ikväl ifall jag hinner ska jag lägga in Hiss eller Diss bilder. Jag behöver faktist då kunde ni ju vara lite sä hjälpa mig lite kanske ? :)
Men snart ska jag träffa Sanne och vi äta pizza eller grillen tror jag ! Riktigt gott :)
Ska sms henne för hundrande gången och fråga ifall hon är klar (a).
Pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0