GRATTIS !

Grattis Thea på femårsdagen !
du fyller ientligen år på tisdag men vi firar dig idag ! du blir stor tjej idag.
just nu sitter jag barnvakt till stora Thea och pappa och dom har varit och köpt paket till henne och nu är dom och köper pizza. hahah, paps ringde nyss och kollade ifall jag skulle ha de och så blev de.

igår vid sex halv sju så tog jag bussen hem till Robin och träffa han Elle och Peter :)
hahaha, elle min sötnos. jag älskar våran humor ; " ELLE ! ELLE ! " " FLÖRT FLÖRT " HAHAHAHAHAHAHA !
och peter bha ; jag tror att ni måste gå och lägga er .
hahaha, tro mig, vi behöver inte sova :)
vi ska träffas på fredag också trorjag. då kanske vi åker hem till robin och chillar lite där sen kanske jag sover hos henne elr så sover hon hos mig.
i torsdags va de två månader för mig och min älskling. jag älskar dig.
HAHAHA ! igår på bussen när jag skulle hem, de va jätte mycket folk på bussen och så kom de på typ 3 barnvagnar och så stog jag upp vid en plinga, skit bra tänkte jag. sen när jag skulle plinga så funkade inte plingan ! och jag står och pratar med elle i telefon och jag bha ; NEJ ! min plinga funkar inte. och elle lyssnar självklart inte :) , ahaha . sen står jag där och skrker ut över hela bussen; URSÄKTA ?! KAN NÅN PLINGA ?
hahahah . då plingade en gammal tant åt mig :) , TACK TANT ! ;)
jaja, snart kommer pappa mamma och farmor med pizzorna och paketen, måste va laddad att ta skitungen under armen och springa in på hennes rum. hahah.
skriver med ikväll antar jag.
pusshejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0