godmorogon ..

klockan är kvart över sju och jag är jätte trött just nu.
ska börja gå om en kvart till min kära vän Sanne, sen när vi kommer till skolan ska jag köpa frukost och sen ska jag upp på bild.
är inte så fin idag, har en inbakad fläta som jag sov i ! hahah . men jag orkar inte göra nåt mer med mitt hår, och sen har jag ett par jeans från Gina, ett vitt linne från Gina och en tjocktröja från Bikbok (stavas de så?) .
glömde sätta in en bild på mina skor igår men jag hann faktist inte. jag kom hem runt nio igår kväll och då skulle jag diska och duscha och mamma skulle göra en fläta på mig. men sen entligen gick jag och la mig men jag kunde inte sova. då blev jag lite irriterad ! men så ringde min älskling mig så pratade han och jag lite. han ska komma till mig idag (aaa) . jag måste tyvärr släpa med han till farsta idag, för jag har ingen make up. asså verkligen ingenting ! man blir lite smått galen. förlåt thomas men du måste följa med (aaa) . sen kan vi bara dra hem och kolla på din film som du har tjatat på. haha §.
usch vad jag är täppt i näsan ! , och nu glömde jag påminna mamma om att köpa pengar på mobilen te mig ! men jag får väl göra de i farsta också ..
aja, nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag gå ut i de kalla vintervädret .
men jag skriver med ikväll antar jag .

ha en trevlig dag ! (: , pöss

Kommentarer
Postat av: eliinor

trevlig blogg ! ha en bra dag:D

2008-02-04 @ 07:34:27
URL: http://littleellie.blogg.se
Postat av: X

Du kunde ju ha lagt pengarna på telefonen i stället för smink. Du nehöver inget smink. Thomas gillar nog dig som du är!...

2008-02-05 @ 00:25:06
Postat av: X

(igen)

Jo, glömde ju säga att det är sköj att läsa om dina äventyr!

2008-02-05 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0