godmorgon

hej mina vänner.
nu är jag nyvaken och glad ! blev lite knas mellan sanne och mig igår med vi blev sams ! :)
riktigt skönt att snacka faktist.
om en vecka är de sportlov och då ska jag och sanna åka på kryssning ! , Sanna är Sannes låssassyster.
aja, jag ska me henne och hennes mamma på kryssning på en onsdag. riktigt mys !
hahah . hon ringde och pratade med mig om de igår och då blev de så att jag skulle me ! ska självklart ta med mig kamran och ta kort och sätta in dom här ! bara för eran skull mina bloggläsare. jag hoppas att ni säger till era vänner att läsa min blogg ! :) , och komentera mina inlägg så jag kan läsa era bloggar också för jag älskar att läsa bloggar !
och jag hoppas också på att få lite hjälp med min blogg för jag förstår ingeting med bakrunden, jag vill ha en egen bakrund. asså, högst upp på hela bloggen vill jag har tre- fyra bilder på mig själv. ( ego, jag vet ) , men så att alla vet vem jag är och hur jag ser ut. jag har försökt att fixa de förut med de gick ju självklart inte.
så skriv om du kan hjälpa mig på enklaste sätt ! :)
ja ni, mina vänner. jag kanske ska hoppa in i duschen och göra mig iorndning.
men jag skriver mera senare !
ha de bäst !

Kommentarer
Postat av: X

Enklaste?

1, Du behöver ha en webbplats att lägga upp din nya banner på. (dina egna bilder som de fyra i toppen av din blogg. De fyra är egentligen abare en avlång bild) Den randiga bakgrunden går att ändra den med. Allt går bara man kan och vet vad man ska leta efter.

2, Du bör ha ett hum om HTML kod och webbdesign. (gjort ett par hemsidor eller så)

3, Om du nu vill bli "seriös" bloggare, vilket du kan bli rätt lätt. Så rekomenderar jag att du skriver på ett riktigt sätt. Stavning etc är mindre viktigt, det blir en del i din personlighet. Men att varje mening börjar med stor bokstav, samt att liksom man typ inte ba' använder larviga fonetiska ljud aaaa, typ.
Ett par vänliga tips i all välmening.

4, När du tar bilder på dig själv, undvik att få med blixten i spegeln. Använd inte så mycket smink, det ser lätt "kladdigt" och ser nästan groteskt ut. Jag mötte en tjej som hade så mycket smink i ansiktet att hon knappt kunde le. Synen får en att tänka på clownerna på cirkus med sina vitpudrade ansikten, röda läppar och markerade drag. Blir lätt lite fånigt...

Du har säkert sett mina inlägg på din blogg tidigare. Den mystiske personen "X". Jag respekterar dig och dina tankar som du skriver om på bloggen, jag har inte skrivit så märkvärdiga saker än. Jag vill gärna hålla mig lite i bakgrunden. Så jag hoppas att du respekterar min önskan om att vara annonym. (du vet inte vem jag är ändå) Så jag är och förblir "X", tjej eller kille? Man eller kvinna? Tant eller gubbe? Vem vet?

2008-02-17 @ 00:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0