godmorgon.

jag skrev inte igår, elr jag hann inte skriva riktigt.
va på möte igår kväll i skolan. skulle se hur jag låg till och sådär. jag nådde alla målen i alla ämnen förutom matten. ajajaj, men jag har alltid haft svårt med matten men nu gäller de att kämpa på ! har mamma och alla som stöd. tacktack [aaa] .
börjar tjugo över åtta och jag och sanne ska göra sångprov ! vi ska sjunga summer nights. jag är tjejen och hon är killen. taha.
JUSTE ! de är alla hjärtabs dag idag och Thomas ska komma till mig. fast de borde ni ju föstå efter som de är alla hjärtas dag.
nej men de blev inte ett långt inlägg men jag msåte faktist gå nu !
försöker hinna skriva mer ikväll.
PUSSHEJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0