godmorgon.

ja ni, de har inte blivit så mycket skriva på nårga dagar nu. har inte haft ork eller tid.
igår va jag med thomas, vi båda va väldigt trötta så vi somnade en stund när vi kom hem.
jo men jag hinner inte skriva ett så långt inlägg men igår var jag och bowlade med hela gänget, de är nåt i skolan en gång om året så man får välja vad man ska göra och jag valde bowling. Jag Ronja och Yodit va på ett lag och vi va ju lätt bäst. hahah, i början gick de lite små segt, men va tvungen att få in rätta taktiken faktist. och jag fick en stike (när man får ner alla "pinnar") hahah, man kan säga att jag blev väldigt glad.
och sen när vi va påväg hem så åkte vi till farsta strand och då kom de tre killar som började måla tåget, asså graffitimåling, jag blev jätte glad för jag har alltid viljat se när dom gör de och vi ville se de, så madde jag petra och janette åkte till skärmabrink och sprang av upp med kamran och tog kort. kan sätta in korten jag fick lite senare idag fall jag orkar.
de va riktigt härftigt att se de ! fast dom hade målat så mycket att jag inte fick med hela målningen.
de skulle inte va fel att se sån igen faktist.
jag tycker de är riktigt fint med graffiti. min älskling är ju väldigt duktig på att rita, de kan ni ju se på nån bild som jag har här nånstanns i bloggen. han har försökt att lära mig med men de går inte såå bra.
och på torsdag är de alla hjärtans dag, nån som har nåt förslag vad jag ska köpa till Thomas ?
de skulle vara riktig bra ifall ni sa nåt för jag har ingenaing faktist (a).
nej men jag skriver antagligen när jag kommer hem och då kan jag sätta in lite bilder från igår när vi bowlade och graffitigrabbzen (;
men nu ska jag faktist gå till min bästavän Sanne.
ha de bäst !

Kommentarer
Postat av: elinor

svar: tack så mycket ! det är tävling i min blogg! var med vettja :)

2008-02-12 @ 15:31:18
URL: http://littleellie.blogg.se
Postat av: Syrran

Köp lite hjärtgodis :)

2008-02-12 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0