godmorgon !

Vaknade nyss, har sovit i hela 16 timmar ! Ni kan förstå att jag var trött igår när jag kom hem ?
Jag somnade i soffan klockan nio, mamma väckte mig vid tio och då gick jag och la mig (bredvid mamma (a)).
Jocke är ju inte hemma så jag måste passa på, de är inte ofta jag får sova bredvid mamma. Och nu är inte Jocke hemma på en vecka så nu får jag faktist passa på !

Kom ju hem från kryssningen igår, ni kan förstå att jag hade kul.
Först så sprang ju runt och tittade öööööverallt på hela båten. Sen så lärde vi känna två blondiner, fast vi var inte med dom så mycket.
Sen träffade vi almm @ , hon hade fått tag på mitt nr så hon smsade mig och frågde ifall vilken båt jag var på och de visade sig att vi var på samma båt ! Och sen så träffades vi :)
Sen var de en kille från min klass när jag var liten, fast han kände inte igen mig tror jag.
Sen var de ett par killar som sprang efter mig och Sanna och ville spela ölspelet med oss, haha, ingenaning vad de är ? Men vi gick vidare iaf, träffade mickis och hennes crew (: .
Hennes killkompisar frågade vi hur gammla vi är, så vi bha ; Nej men vi är 14.
Dom bha; Nej ni kan inte vara 14. Seriöst ? Nej ni ljuger, ni får vara 15 nu.
Jo men sha ! Det är bara att komma till verkligheten, grabbar :)
Fjorton suger. Eller asså jag fyller 14 snart.
Vi träffade ett par blattar också som ville ta kort med oss, jo men okej ?
Sen fick vi en puss på kinden och sen kom dom tillbaka med en bärs och tänkte bjuda oss, och nej. Vi tog inte emot den för man vet aldrig var dom kan ha lagt i den.
Men sen så gick vi och satte oss och de kom fram en jätte trevlig kille, han heter Mats tror jag att de var.
Han såg väl bra ut, lång och trevligt & lite för gammal för mig, men man får väl drömma lite ?
Han kom fram till oss flera gånger och snackade.
Vi träffade så mycket folk så de inte är sant, de var en kille, kanske lika gammal som oss ? Jag vet faktist inte, svårt att avgöra hur gammal han var, men han och hans lillebror förljde efter oss vart vi en gick, och dom sa inte ens hej ? Så jag tänkte säga hej men då höll dom säg bakom oss eller framför.
Sen var de ett par äckelgubbar som följde efter oss, dom kanske var 35 och följde efter oss. Dom kunde ju ha varit våra pappor ?!
Usch.
Sen var de en jätte gullig kille som var skit otrevlig, både nykter och onykter.
Men va ska jag göra ? Jag kände inte honom.
Nej nu ska jag ringa mamma och kolla ifall de var hon som ringde.
Pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0