godmorgon !

Sov ovanligt bra i natt. Har inte sovit så bra som senaste nätterna eftersom jag har haft de lite svårt att andas med näsan, den var så täppt ! Sen har jag vaknat mitt i natten och varit jätte turstig fast jag har inte haft ork att vända mig om till mitt vattenglas och dricka, jag bara somnar om.
Jag känner mig faktist bättre idag. Febern har nog gått ner :) Så otrolig skönt, de blir inte lika varmt om nätterna eller på dagen.
Igår mådde jag ju skit dåligt ! Jag spydde nästan ;/ .
Blev lite smått panikslagen eftersom jag hatar att spy.
Men Jocke gav mig en alvedon så att febern skulle gå ner lite och sen skulle jag lägga mig och vila och sen sa han att jag skulle ta nåt litet och äta.
Jag har ätit jätte dåligt den här veckan ! Det är inte spec bra.
Inte så långt inlägg men de får duga för stunden. Vi får se ifall jag skriver mer ikväll.
Ha de trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0