godmorgon !

nu ska jag snart till skolan & jag är frisk ! jag hostar bara lite men de är bara att kämpa på !
ska till kusinerna idag och kolla på
lets dance och äta där. riktigt mys tycker jag.
om jag inte minns fel så tror jag nog att vi har so prov idag eller nåt. men jag har ju varit sjuk i nästan två veckor .. så jag har ingenaing vad vi skulle plugga till och jag hade inte ens boken hemma.
men jag får väl prata med Anno och kolla ifall jag kan göra de nästa vecka på fredag eller nåt.
på söndag ska jag träffa T trorjag. vi pratade igår och löste en del saker faktist.
åååh ! igår kväll när jag skulle sova, asså de va så underbart att lägga sig i min säng för en gångskull. annars när jag lägger mig i sängen är de som en vanlig säng, men igår va den extra skön, och i morse ville jag verkligen inte gå upp. hahah, de va så mysigt att ligga där mittemellan mina fyra kuddar och mitt fluffiga täcke.
Snart måste jag ta på mig mina kläder och gå till min bästavän Sanne. Hon kom hit en snabbis i förrgår när jag satt i sängen och tittade på tv och åt. sen så råkade hon somna till i min säng men jag sparkade till henne och sa att hon inte fick somna . tahha, förlåt (a) .
nej, fy vad jag saknar Charlina ! och jag saknar Eric ! , min bästavän sen en ganska lång tid tillbaka.
han smsade mig igår och skrev "Hej älskling. Vad gör du ?" , elr nåt sånt iaf :) , då blev jag lite smått glad för han och jag brukar inte snacka så mycket längre .. men men ! , ibland så pratar vi massor !
jaja. måste gå och borsta tänderna och sen ska jag iväg !
skriver mer när jag kommer hem.
pusshejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0