godkväll.

De här blir allt för jobbigt snart. Näsan bara rinner och jag måste nysa hela tiden. Fy, de ärhär verkligen inte nåt jag vill vara med om igen. Blir aldrig av med den här förbanade förkyldningen ! Vad är de här ? Hahah.
Nån som är lika förkyld som jag ? Skriv en rad då.
Kom precis hem från pappa, Thea fyller fem år idag så vi va där och åt bullar. Jag åt fyra hela bullar ! & sen ställde jag mig och lagade pyttipanna för att jag var så hungrig ! Och så har jag haft ont i magen hela dan. Men nu har de gått över som tur är.
Snart ska Thomas ringa mig, han ska komma till mig imorgon. Han slutar tidigt också så de är bra.
Själv är man ledig. Hahah, men jag antar att han antingen ringer och väcker mig när han ska till busen eller så skickar han sms, men jag brukar inte vakna av dom så jag hoppas att jag inte gör de då heller.
Tycker du att jag ska sätta in bilder sen vi firade Thea ?      - ja, vi gör de. Har ändå inget annat för mig :)


Första bilden är två gelehjärtan som jag har fotat.
Andra bilden är tagen på fördelsedagsbarnet Thea.
Tredje bilden är på min älskade mamma.
( Bilderna är tagna i söndags )

Kommentarer
Postat av: sanne

hahah . lina var din mamma backfull ?

2008-02-20 @ 18:18:51
URL: http://flachsbinderl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0