godkväll.

hej mina kära.
ja nu är man ju hemma hos paps. jag har fått min pasta, och jag har ätit tre mackor. entligen en dag då jag har ätit riktigt bra faktist ! tror att jag har gott ner nåt kg, de kanske inte är så bra .. men jag får väl käka mig tjock och go igen (: hahah
somnade på soffan en stund, men jag vaknade av att pappa kom och klappade på mitt huvud, och sen kunde jag inte somna om igen. så jag gick upp och hjälpte till med maten. rikigt gott faktist.
sen så låg vi och kollade på bollibompa med Thea. och sen hamnade jag här och kollar på simpson ! :) , hahah.
mamma har köpt två nya parfymer också. och dom luktar riktigt gott ! en är likadan som jag har och den andra är samma märke bara att den luktar olik men gott !
nej men nu har jag inte ork att skriva längre, sitter och  pratar med min kära mor på msn.
pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

gott med pasta, nu blev jag sugen :)

2008-02-01 @ 20:45:10
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0