fredag

gud va skönt att de är fredag ! bara ta de lugnt hela helgen. skulle ientligen träffa eric idag men han hörde inte av sig ? & imorgon får vi se hur jag gör, antingen åker jag och fikar med Hanin eller så åker jag och kollar på lite grejor till mitt rum. har inte bestämt mig än.
på söndag ska jag träffa Thomas iaf.
han kom till mig igår också. haha vi somnade, sen vaknade vi av att jag fick sms.
men men.
de blev ju värsta snöstormen igår ! och jag skulle självklart ut i den med Thomas, men när vi gick ut lugnade de ner sig lite. vi ritade i snön, hahah :)
sen när jag skulle hem igen så ringde jag Hanin så pratade vi lite :)
jaja, jag orkar faktist inte skriva. är så otrolig trött, men jag kanske skriver lite senare ifall jag inte har somnar.
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0