BRUUUDAR ! §

Sitter här med Nike och Sanne, har verkligen otroligt roligt.
Nike sitter och berättar om sina bröder, låter riktigt hett faktist. Hahaha, Sanne säger att jag ser ut som en nörd. Jag sitter med Nikes stora brillor och Sanne & Nike asgarvar ! HAHAHAHAHAH !
Vi satt och tittade på en skräckis och mitt i filmen frågar Nike såhär "Kan ni få in en knytnäve i munnen?" HAHAHA ! och nu sitter dom två och försker få in en knytnäve i munnen.
Nike blev nyss rädd och kastade en kudde på Sanne, hahahaha ! Det var den håriga kudden som hon nlev rädd för. hahahha !
juuuste, Idag så träffade vi Jesper, Tim och Wille. Dom kastade bröd på varndra, hahaha, normalt eller vad tycker ni ?
Sen pratatade jag med Tor idag i telefon, och han ville prata med Nike men jag sa att hon satt i vardagsrummet, och han sa till mig att ropa på henne men jag säger såhär istället "Tror du jag har nån superman röst eller?" HHAAHAH ! Nike började asgarva som vanligt.
HAHAHAHA ! Och när vi bha; AKTA ! DU BLIR ÄTUPPEN AV EN SKAKORM PÅ EN PERRONGTÅG !
Riktigt skön, vi satt ju och dog av skratt.
Sätter in lite bilder imorgon om de blir några tagna inatt. Måste ladda min mobil också, har en plupp kvar. menmen.
Sover hos Sanne inatt &imorgon ska jag vara med henne med. Kanske ska träffa Wille imorgonkväll också. Vet faktist inte vad vi ska göra men de märker vi.
Men nu ska jag vara lite social ! Skriver med imorgon när jag kommer hem :)
puss.

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du får en bra vecka :)

2008-02-26 @ 02:44:23
URL: http://www.jolita.blogg.se
Postat av: Cornelia

Ha en bra dag!

2008-02-26 @ 13:12:47
URL: http://corney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0