blogg min kära blogg §

godagens alla glada !
idag är det fredag ! , riktigt skönt faktist, fast jag har ju varit hemma hela veckan så de gör inte så stor skillnad. men de ska bli skönt att få träffa pappa iaf ! de är ju hans helg och jag saknar honom riktigt mycket faktist. saknar hans mat också, haha den är riktig god ! hans pasta med pastasås, den är absolut bäst ! ska fråga om vi kan äta de idag (aaaaa) . fast jag tror inte att jag kommer äta så mycket, har ju inte gjort de på hela veckan eftersom jag bara har legat i sängen hela dagarna, har mest ätit rostade mackor. inte bra inte bra, måste få i mig riktig mat också. men när mamma kommer hem lagar hon alltid nåt till mig. igår åt vi ugnspannkaka. mamma åt mer än mig ! jag åt inte ens upp hela min bit, så går jag in i köket för att lämna min tallrik så står hon där och ska ta en till bit, jag ba " mamma , ska du äta mer ?! " , hon ba "ja de är ju så gott! " , haha mamma du är så söt ! :)

nej men fy ! , jag är verkligen kär i min blogg (aa) . tror att jag ska gifta mig med dig ;) , hahahah .
nej men jag måste tänka på att börja göra mig iornding, fast jag ska bara föna håret och sätta på mig käder sen är jag klar, orkar inte sminka mig idag .. elr de är lite onödigt, ska bara hem te pappa och vi ska nog inte göra nåt spec, kanske åker och handlar, men vem ska jag va snygg för ? , jag har ju thomas <3
ha de bäst ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0