8/12

Hejsan svejsan .. Känner mig lite små deppig faktiskt. Vet inte vad de är med mig just nu, ingen ork eller någonting alls. Vinter depression kanske? Vad vet jag .. Men jag kämpar vidare, bort från problemen. 

Idag har jag varit med Duvan och Turken hela dagen, vi låg mest och snackade om allt mellan himmel och jord. Snackat lite med Micha och nu alldeles strax tänkte jag försöka slå mig ner och plugga och tänka på annat. Eller försöka iallafall, men vi får se hur de går med den saken.
Just nu ska Malin ut med Boris och Skruttan vill följa med så dom tjatade på mig att jag skulle följa med ut för att Skruttan ville men jag går inte ut igen, de är så kallt ute och jag är så fryssen! 
Nej nu börjar tankarna rulla åt annat håll .. 
Morgonens planer ser ut att kusin ska komma hit, och sen kanske Philip och Robin kommer också, men vi får se. 
Men nu tänkte jag prata lite mer med min kära vän A och ta reda på lite mer stuff, puss! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

snygg blogg lina :D

2008-12-09 @ 13:56:42
URL: http://lisside.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

haha va så lite så :)

2008-12-10 @ 16:25:14
URL: http://lisside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0