7/12

Godmorgon, fast godmorgon kanske inte är de rätta ordet för er men för mig är de det just nu. Jag vaknade för drygt en timma sedan. Vaknade av att de bara regnade in sms från Robin och Philip. Haha, va är detta? Mina grabbar saknar mig minsann :). 
Hanin och jag hade en härlig kväll igår. Mycket skratt men sen mitt i allt började vi bråka lite smått men sen började vi bara skratta åt de så man kan väl inte säga att vi bråka som tur är. 
När klockan var runt två - halv tre i natt så såg vi ett par killar/män på andra sidan gatan som stod där så vi började tända och släcka med min ljusstake och som såg oss och jag tror jag aldrig har skrattat så mycket! Men dom stod där och vinka till oss och vi vinka tillbaka ;). 
Vid tre tiden gick vi och la oss i sängen, snacka lite sen somna vi. Vaknade 13.10, gick upp och åt frukost vid halv två. Ingen var hemma, bara Skruttan. Så vi har precis varit ute en liten runda med henne så hon fick kissa och nu väntar jag på att få reda på när Boris ska komma hem till oss! Saknar lillkillen riktigt mycket nu. 

Dagens planer: Jag har inga planer alls för dagen. Lite plugg kanske sen får vi se om Robin kommer förbi en stund, eller så kanske Philip kommer och gör mig sällskap :). (Philip och jag har känt varandra sen vi gick i 5an) 
Nu tänkte jag ta reda på vart alla är, ciao!

istockphoto_3166525_beautiful_red_lips.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0