5/12

Hej alla underbara människor! Idag är de fredag och jag har inget speciellt planerat, bara vara hemma hela kvällen. Låter hur skönt som helst. Sitta hemma hela kvällen framför tvn och en kopp te på de med lite honung i skulle inte vara helt fel! Just nu kom Thea hit, mamma ska vara barnvakt till min lilla skruttunge. 

Idag har jag väl haft en härlig dag, vaknade vid sju tiden och fick tvinga mig in i duschen för att jag inte hade någon ork alls! Men de gick bra tillslut. Kom hemifrån ca tio i nio, kom hem till Sanne och berättade lite stuff för henne och sedan bar vi oss iväg till skolan. Skoldagen gick ganska snabbt. Robin ringde mig mitt i lektionen när vi hade prov, haha. Men jag var precis klar som tur var och hon höll på att rätta mitt prov och jag klara mig. 
På slöjden hade jag hur kul som helst, blev ute låst och jag vet inte vad. En pingisboll kom in i klassrummet och jag tog den sen kasta vi ner den från ballkongen i Jakkes huvud, haha (a) woups. 
Sen hade vi bara matte men min mattebok var hemma eftersom jag hade pluggat och sen visade de sig att vi inte skulle ha prov idag, vi hade flyttat de till torsdag nästa vecka. Men de är ju bra, då kan jag ju bara plugga mer :). 

Påväg hem så ringde underbara Robin mig och gjorde mig sällskap hela vägen hem. När jag väl kom hem så skulle jag äta men Dino hade inte varit ute med Skruttan än så jag var tvungen att gå ut med henne och då fick Robin göra mig sällskap också, haha :). Sen blev de så att vi pratade i telefon ett ganska långt dag, men de var trevligt :). Saknar han som tusan! De är så jobbigt alltså, men imorgon ska jag antagligen få träffa min baby :). 

Juste, förut så pratade jag ju om en liten hemlighet. Och hemligheten är att vi ska få en till medlem i våran stora familj. En liten hund till! De är en amstaff som ska heta Boris, haha :). Så otroligt söt, man är alldeles förälskad i han ska jag tala om för er. Vi får hem honom på söndag igen så de ska bli härligt! Vi hade han förra helgen också men sen ville dom som vi ska få Boris av säga "hejdå" till han så ja .. vad ska man göra? Men han kommer hem på söndag igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0