5/12

Godkväll sötkorvar.
Sitter här för mig själv och känner hur tröttheten smyger fram. Men kanske är de bra eftersom att folket kommer hem tidigt till mig imorgon. Vet inte riktigt när Robin kommer men tidigt är de, men han får komma hem till mig och krypa ner i sängen med mig och somna om en stund till, eller iaf tills Hanin kommer :).

Ikväll har jag inte haft någonting för mig och de var skönt! Jag har bara suttit framför datan och kikat lite grann på idol. Dansade lite med Thea och så har jag självklart fått ont i mina fingrar. Alltså i lillfingret och ring fingret tror jag att de är. De gör så fruktansvärt ont! Och inte nog med de, jag har fortfarande ont i magen. Vad är detta egentligen? Galna kosjukan kanske? Haha nej nu skoja jag :).
Men iaf, för en stund sen pratade jag med underbara Robin i telefon en stund men han skulle gå och lägga sig men nu smsar han med mig istället, haha gullunge. Men jag ska väl också börja tänka på att gå och lägg mig så jag orkar upp imorgon och så att jag vaknar på rätt sida! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0