3/12

Hej sötnosar! Dålig uppdatering, jag vet och jag har faktiskt ingen anledning till att jag inte har skrivit. Jag har haft gott om tid bara att jag inte har haft lust att sitta vid datan. Har haft annat roligt för mig. 
Just nu sitter jag hemma, vart i skolan en lektion sen gick jag hem. Jag har så otroligt ont i magen! Men de kanske är för att jag äter väldigt dåligt .. Jocke sa också de, så de är väl dags att börja äta ordentligt. Även fast jag inte har lust alla gånger att äta så får jag väl tvinga i mig mat. 
Snart är de julafton också och jag har inte ens börjat köpa julklappar (!?). Har inga pengar just nu heller .. Men jag får lösa på de på ett eller annat sätt :). Mammas julklapp är nästan klar iaf. En klar, 15 kvar. Haha. 

Helgen med Hanin blev lyckad iaf. Träffade massa folk och hade trevligt :). Hanin blev vän med alla hon såg, haha. 
Får hoppas de blir en lika bra helg nästa helg! Då ska vi träffa Robin och vara med lite annat folk också :). Jag tycker de låter trevligt iaf. Och just nu saknar jag Hanin fruktansvärt mycket! Vi träffas ju inte på vardagarna eftersom vi båda går i skolan och har ganska mycket plugg och så. Sen på helgerna om vi inte har nåt annat för oss så pluggar vi faktiskt tillsammans och vi gör de bra! 
Kom på att jag måste plugga idag också .. Får bli en pluggdag. Jag är helt nerkrävd i böcker känns de som. Har matteprov, soprov, musik omprov (vet inte om jag hinner göra de men jag ska försöka!) och sen var de ju engelska och allt är tills på fredag. Så de är bara att slå sig ner och plugga gärnet! Spec på matten. 
Men nu mina vänner ska jag slå mig ner i soffan en stund och titta på sex and the city. Malin har alla avsnitt! (JAG ÄR AVUNDSJUK!!)

Sex+And+The+City+Movie+1[1].jpg


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är avundsjuk på mig själv :) mohahah

2008-12-03 @ 21:59:33
URL: http://flachsbinder.blogg.se/
Postat av: MALIN

NU vart det fel! Jag är avundsjuk på mig själv för det är min box! mohaha

2008-12-03 @ 22:01:14
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0